התקרב עם SACAI X Nike Vaporwaffle “Sail”

הוא לאט אבל בהחלט בונה עבור SACAI X Nike Vaporwaffle “SAIL”. לראשונה זוהה על מסלולי המסלול של שבוע האופנה של פריז מוקדם יותר השנה, Sneakerheads לא היו בטוחים יותר מדי בעיצוב המיוחד של הצללית הכי נוכחית של צ’יטוז אייב, אבל זה בהחלט נראה כאילו הם מתחממים לזה. אם עדיין לא עשית את דעתך, הגיע הזמן להתקרב ואישי!

זריקות נקייה פריכות באדיבות @Retroshoparis, ה- Vaporwaffle, שכונה בעבר ה- Pegasus vaporfly, כולל את אחד העיצובים המיוחדים ביותר שעולם הסניקרס ראה אי פעם. ברור שהומאז ‘ל- OG Cortez שלבש פורסט גאמפ במפורסם, “המפרש” כולל את אותה פלטת צבעים אך עם אסתטיקה עתידנית ליד ההגה.

תמונה באמצעות רטרושופריס
עם בניית זמש ופליניט מובחרת, סגנון החתימה של האייקון היפני בא במלואם כאן, ומכפיל את נייקי סוווש, לשונות, שרוכים ואפילו את המדרס, שנשאר עם מראה “קלוף” שגרם לכולם לדבר.

תוכלו אפילו למצוא גם מדרס בינוני מתחת לרגליים, כדי להתייחס לצלליות הבציר שהדבר נוצר בהן, כמו גם לשונית משיכה זעירה בעקב להתאמה הטובה ביותר והלאה.

תמונה באמצעות רטרושופריס
אמנם לא הוכרז על תאריך שחרור רשמית, אך עלינו לצפות ש”פרש “של Sacai X Nike Vaporwaffle יירד מתישהו בקיץ הקרוב. ספר לנו אם תוסיף את אלה לאוסף האישי שלך, ובחדשות אחרות של סוווש, שחרור ה- ISPA הנוכחי ביותר של נייקי נראה פראי!

תמונה באמצעות רטרושופריס