שחרור תזכורת: אל תחמיצו את QNTM QNTM “QUANTUM” של YEEZY!

אם עקבתם את “קוונטום” QNTM Yeezy במהלך השנים האחרונות, מחר יהיה אחד הימים המרגשים ביותר בכל חייכם. ראשית דלף כל הדרך בשנת 2018, נעל הכדורסל החתימה של קניה ווסט צנחה אך ורק בשיקגו מוקדם יותר השנה במהלך סוף השבוע של אולסטאר, וכעת היא סוף סוף משיקה ברחבי העולם מחר ב -5 בספטמבר באדידס בריטניה!

תמונה דרך אדידס
לקחת את הקטעים הטובים ביותר מכמה מהדגמים החמים ביותר של Yeezy אי פעם, הדבר הראשון שתבחין ב”קוונטים “הוא החלק העליון של Primeknit בשחור לבן שמקטע חלקים שקופים למחצה לאורך כל הדרך. זיג-זג עם 3 מ ‘מחולק עובר על פני הפאנלים הצדדיים הרוחביים והמדיאליים, ואחריו סדרת פסים שנראים כמו אלה שנמצאו ב- Yeezy 2017 מגדילים את 350 v2 “זברה”.

לוח זמש בצורת U מחבר את קופסת הבוהן עבור yeezy 700 ויברציות, והקרסול מעוצב מניאופרן לובש קשה שהוא אידיאלי למגרש. העקב מתבצע בגוון כסף מתכתי, ואחריו גדלת אדידס מלוטשת וחלקה של אדידס, שנראה כאילו היא בהשראת היחידה שנמצאה ב- Yeezy Grive 380.

תמונה דרך אדידס
צונחים בגדלים משפחתיים מלאים מחר ב -5 בספטמבר בשעה 7 בבוקר מאדידס בריטניה, וודאו שתשמורו על נעילתו ב- @ThesolesUpplier ו- @Thesolerestocks בטוויטר לקבלת ההזדמנות הטובה ביותר שלכם להתמודד עם “Quantum QUNTM QNTM” של אדידס YEEZY QNTM “! יידע אותנו אם תוסיף את אלה לאוסף האישי שלך, ובחדשות קשורות, קניה ווסט רוצה שאדידס יאפשר לו ללבוש אייר ג’ורדן!

תמונה דרך אדידס