מבט טוב יותר על ה- Yeezy Breeping 380 “Onyx”

כאשר תפסנו את המראה הראשון שלנו של Yeezy Leaping 380 “Onyx” כל השיטה בשנת 2019, הבנו ישירות שזה הולך להיות חובה -שׁוֹטֵר. ידית התגנבות של נעלי הספורט של קניה ווסט, מה שלא יהיה מושלם. עכשיו, אחרי חודשים כמו גם חודשים של יריות מטושטשות, אנו בוחנים את המבט הקרוב ביותר שלנו עם המאמן “שחור משולש”, כמו גם זה כל מה שחלמנו עליו כמו גם כל כך הרבה יותר.

“אוניקס” נרצח לחלוטין בפלטת פלטה שנרצחה לחלוטין, צבוע בכל עקב ועד אצבע. Primeknit משתלטת על כל החלק העליון להתאמה נוחה, בעוד שמערכת השרוך ​​החדשה המתכווננת לאין שיעור של YE, גם כן מופיעה כאן, בדומה ל”יסראפיל “שהציגה בסוף השבוע האחרון.

לאחר שנמצאים למטה, תספק לך סוליה בינונית חצי-טנטית שמציגה מעט מאותה אדידס משפרת את הטכנולוגיה, כמו גם לעמוד בכל מה שקורה, מנה בריאה של גומי מסטיק קווי התחתית, ותסיים את האייזי הבסיסי ועם זאת בולט אסתטי שכולנו מבינים כמו גם אהבה.

תמונה באמצעות gxgkick_com
עכשיו לתאריך השחרור החשוב ביותר. אם אתה דורש את אדידס Yeezy משפר את 380 “אוניקס” בחייך, אז זה צפוי להציג ביום שישי השחור ב -27 בנובמבר. שחרור יחד עם גרסה רפלקטיבית מוגבלת במיוחד, וודא שאתה שומר עליו נעול בספק היחיד לקבלת חדשות רבות יותר ככל שהוא מתפתח! בזמן שאתה כאן, אתה יכול גם לבדוק את כל Yeezy בודד שנופל מעכשיו עד סוף 2020!

תמונה באמצעות gxgkick_com