מבט טוב יותר על שבר השבר של 2021 X Nike Dunk High “Beijing”

מוקדם יותר השנה, חשפנו שהירושי פוג’יווארה החזירה את סגנון השבר המפורסם X Nike Dunk High “Pack”. האוסף הזה, המורכב משלושה צבעי צבעים המייצגים שלוש ערים מרכזיות ברחבי העולם, הוא אגדי עכשיו כמו שהיה בשנת 2010 כשעשתה את הופעת הבכורה המקדימה שלה. עם כל מה שאמר, אנו בוחנים כעת טוב יותר את “בייג’ינג” בסגנון השבר X Nike Dunk High!

תמונה באמצעות הודפת
ה”בייג’ינג “עם בניית עור פריך,” בייג’ינג “צבוע בסגול חזק כמו גם גוונים שחורים שהופכים אותו לגמיש ביותר של השלישייה המצוינת הכוללת גם את” לונדון “כמו גם את” ניו יורק “. צווארון ממושך משתמש בתמיכה נוספת, ואילו נייקי סוווש האגדי יורה באלגנטיות על פני הפאנלים הצדדיים הרוחביים כמו גם המדיאליים. כמובן, אינך יכול לדבר על הקולאב הזה מבלי לדון בסנדק של סמל הברק הכפול של חתימתו של בגדי רחוב המעטר את העקב.

צילומים חדשים לגמרי מ- @leaked.sneaks מציגים את גרסת 2021 של “בייג’ינג”, כך שמרתק לציין כי המתווה שאינו תואם מ- OG Dunk High כבר לא נמצא כאן. אולי זו רק שיטה להבדיל בין הישן מהחדש. פרט אחד נוסף שכדאי לעבור עליו הוא שורת הקוד המודפס לאורך שולית הביניים. נופל על פי האסתטיקה הטכנית של המותג היפני, “SU21” עשוי לרמוז לתאריך השחרור שלו.

תמונה באמצעות הודפת
צפוי לצמצם מתישהו בקיץ הקרוב, “Beijing” בסגנון השבר X Nike Dunk High הוא גריל חמור כמו גם חצי. וודא שאתה שומר אותו נעול אצל הספק היחיד לקבלת חדשות רבות יותר ככל שהוא מתפתח, כמו גם בזמן שאתה כאן, אתה יכול להתקרב גם עם Travis Scott X Style X Style X Air Jordan 1 High!

תמונה באמצעות הודפת