• Uncategorized
  • 0
  • May 1, 2023

קבל ניצחון קל ב- Yeezy Ground 350 V2 Static

זהו אנשים, ה- Yeezy 350 הסופי של 2018 בקרוב יגיע למניות בריטניה ואירופה. לקראת המהדורה הצפויה הזו, צוות הספק היחיד לוקח הפסקה מהמהומה של חג המולד כדי להביא לך מדריך כיצד להתעסק! הניחו את כריך ההודו, לא תרצו לפספס את המידע החיוני הזה.

Static Yeezy 350 V2 הוא ללא ספק ה- Yeezy המובהק ביותר שאי פעם שיגור. אחרי הכל, זהו הסגנון הראשון אי פעם שמציג עיצוב רשת שקוף. חומר זה מופיע לפס ‘Sply-350’, וחושף את גרביו של הלובש מתחת. עם זאת, תרצה לטלטל זוג גרביים ממותגות או אפילו צבע פאנקי אם תרצה לעמוד בצד מהקהל.

המראה מקבל הרבה יותר מובהק בזכות ריבוי הדפסים ודפוסים על פני העליון השחור -לבן הזה. תבחין גם כי ה- Primeknit מרגיש מעט גמיש ורך הרבה יותר מאחרים בטווח Yeezy 350. איכשהו, זה אפילו הרבה יותר נוח!

עכשיו לחלק הטוב ביותר; איך אתה יכול להשיג ניצחון קל ב- Yeezy 350 סטטי! ובכן, בתור התחלה, זו עוד השקה של 07:00. הקפד להגדיר את האזעקה שלך ולהיות מקוון לשעה 6.50 בבוקר.

על פי המקורות, כמות משמעותית של מלאי עוברת דרך Locker Foot UK. חיוני שאתה מחובר לפני שתתרענן בשעה 7 בבוקר. אם ההשקות הקודמות עוברות, זה המשתמשים המחוברים שהם הראשונים שיש להם גישה לעגלה משעה 07:00!

אם כל השאר נכשל ואתה עדיין נאבק ב- COP, שמור אותו לחיוג ל- @ThesolesUpplier לקבלת הרבה יותר הודעות במהלך ההשקה !!